Obchodní a reklamační podmínky internetového obchodu www.epravo.cz
Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost epravo.cz, a.s., se sídlem Dušní 907/10, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ: 26170761, zapsané v obchodním rejstříku v oddíle B., vložka 6510 u rejstříkového soudu v Praze a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb. ) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb. ). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené Obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.).
1. Základní pojmy
Prodávající je obchodní společnost epravo.cz, a.s., která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné činnosti.
Kontaktní údaje:
Telefon: +420 606 761 303
Email: info@epravo.cz
Provozní doba: pracovní dny 8:00–16:00 hod.
Kupujícím se myslí osoba, která prostřednictvím webového portálu prodávajícího kupuje zboží (zejména předplatné časopisů) nebo služby (konference, online konference, online přednášky, semináře a další online služby). Kupující může být jak spotřebitel, tak i osoba, která spotřebitelem není.
Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Osoba, která je spotřebitelem, je dále v těchto Obchodních podmínkách označena buď jako kupující nebo výslovně jako spotřebitel.
Umístění zboží a služeb na webové stránky prodávajícího se nepovažuje za nabídku. Odesláním objednávky kupujícím a jejím přijetím prodávajícím, vzniká kupní smlouva. Po přijetí objednávky prodávajícím bude kupujícímu zaslán e-mail potvrzující její přijetí.
Kupující byl před uskutečněním objednávky dostatečným způsobem řádně a včas upozorněn na tyto Obchodní podmínky a potvrzuje, že se s nimi seznámil a souhlasí s nimi.
3. Obecné informace
Informace o zboží či službách a ceně uváděné prodávajícím v eshopu www.epravo.cz/eshop jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Prodávající přijímá platby bankovním převodem a platebními kartami. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než zabezpečené elektronické nebo písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
4. Registrace a objednávka seminářů a magazínů
Zboží nebo služby lze objednat po registraci kupujícího prostřednictvím registračního formuláře umístěného na stránkách http://www.epravo.cz/eshop/. Zaslaná objednávka je závazná.
Na prezenční konferenci, seminář nebo společenskou akci je možné se přihlašovat pouze do zvolené kapacity uvedené u každého semináře zvlášť. Objednávky budou evidovány v pořadí, ve kterém byly doručeny, a to až do úplného obsazení kapacity semináře.
Po odeslání objednávky bude kupujícímu zaslán potvrzující e-mail shrnující podstatné náležitosti objednávky (např. místo a čas konání kurzu, lhůtu k zaslání magazínu, způsob úhrady, atd.).
Objednávky na prezenční konferenci, seminář nebo společenskou akci lze přijímat nejpozději do dvou dnů před konáním. Ve výjimečných případech lze objednávku provést i v termínu kratším, a to po konzultaci s pracovníky prodávajícího dostupnými na e-mailové adrese info@epravo.cz.
Po uhrazení ceny zboží a služeb obdrží kupující e-mail potvrzující platbu.
5. Způsob úhrady a fakturace
Veškeré informace k cenám zboží a služeb jsou uvedeny v detailu každého produktu na stránkách www.epravo.cz/eshop.
Zboží nebo služby lze uhradit prostřednictví bankovního převodu nebo kartou online.
Zboží nebo služby je nutné uhradit nejpozději v den splatnosti uvedený na faktuře.
Provozovatelem platební brány je společnost:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
- podrobné informace této společnosti o platebních metodách naleznete ZDE a o bankovních převodech ZDE
- telefonní o číslo a e-mailové adresa pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Tel: +420 228 224 267
Uhrazení zboží nebo služeb prostřednictvím bankovního převodu probíhá na základě zaslané faktury s tam uvedeným variabilním symbolem.
Smluvní pokuta (poplatek) za nedodržení termínu splatnosti je 0.1% za každý den prodlení. K této smluvní pokutě pak bude započten též zákonný úrok z prodlení.
6. Stornovací podmínky
Objednané služby lze stornovat před jejich čerpáním. U online konferencí a seminářů je storno možné v souladu s § 1837 občanského zákoníku do okamžiku jejich plánovaného zahájení. Objednané zboží lze stornovat před datem jeho první expedice.
Pokud již k čerpání služeb došlo či uplynula lhůta výše uvedená, nebo došlo k expedici zboží, není storno možné.
Pokud je předmětem objednávky poskytnutí digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, spotřebitel výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy po započetí tohoto plnění.
7. Doručování zboží
Prodávající dodá zboží/magazín kupujícímu kompletní v termínu dle edičního plánu pro magazíny. V případě objednávky v průběhu edičního roku budou již vyšlá čísla magazínu zaslána nejpozději do 14 dnů od zaplacení objednávky. Kupující je povinen zboží/magazín převzít. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží/magazín při převzetí co nejdříve překontroloval.
Při dodávce služeb, pokud je služba dodávána v objednávce ke konkrétnímu dni, je tento den dnem jejího dodání.
8. Zrušení objednávky
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit seminář, konferenci, online konferenci nebo společenskou akci před jejich konáním za předpokladu, že nebyla dostatečně naplněna jejich kapacita. V takovém případě je prodávající povinen po oznámení o zrušení zaslat bez zbytečného odkladu kupujícímu celou cenu uhrazenou jako poplatek za na jeho bankovní účet za předpokladu, že byl kupujícím již uhrazen.
9. Odstoupení od smlouvy kupujícím a spotřebitelem
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetový obchod), má kupující za předpokladu, že je spotřebitelem dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, právo bez udání důvodů odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Kupující, který je spotřebitelem, bere na vědomí, že z důvodů uvedených v § 1837 občanského zákoníku nelze od kupní smlouvy odstoupit. Nelze tak mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku periodik. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Kupující, který není spotřebitel, může odstoupit od smlouvy pouze v případech stanovených občanským zákoníkem.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
10. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb. ) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.
Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.
Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit.
Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
11. Bezpečnostní IT standardy
Základní bezpečnostní prověrky zaměstnanců jsou v rámci výběrového řízení prováděny personálním pracovníkem. Ve společnosti je používán komplexní systém vnitřních předpisů, v rámci kterého je nastaven i proces pro bezpečné zacházení s citlivými informacemi a daty zaměstnanci společnosti.
Přístupy zaměstnanců společnosti do systému a k datům jsou určeny vnitřním předpisem a průběžně aktualizovány. Do jednotlivých složek systému mají přístup pouze oprávnění zaměstnanci a zmocněné kontrolní orgány společnosti.
Přístupová hesla jsou v rámci systému využívána na všech pracovních stanicích, včetně firemních notebooků. Stanovená bezpečnostní politika uživatele zavazuje k používání silných hesel, jejich pravidelné obměně i pravidlům o nakládání s nimi.
Stanovený bezpečnostní software je nainstalován na všech serverech využívaných společností, pracovních stanicích včetně notebooků.
Proces okamžitých hlášení bezpečnostních incidentů zaměstnanci společnosti je stanoven vnitřním předpisem, včetně hlášení dotčeným třetím osobám.
12. Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Prodávající informuje spotřebitele o možnosti řešení sporu mezi prodávajícím a spotřebitelem mimosoudním způsobem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, www.coi.cz. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Každá strana si nese své náklady sama.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb. , o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
12. Platnost
Tyto Obchodní a reklamační podmínky internetového obchodu www.epravo.cz/eshop jsou platné a účinné ke dni 1.1.2023