ZÁZNAM: Smlouva o podpoře a údržbě v IT - 16.10.2024
Popis
ZÁZNAM: Smlouva o podpoře a údržbě v IT - 16.10.2024
Ve spolupráci s advokátní kanceláří SEDLAKOVA LEGAL jsme pro Vás připravili společný online seminář s následujícími tématy:
Smlouva o podpoře a údržbě (servisní smlouva) je zárukou dlouhodobé funkčnosti software a vzájemné spokojenosti. Pro objednatele je zárukou bezvadného užívání, pro dodavatele zdroj příjmu po dokončení implementace.
V úvodní části semináře projdeme přehled hlavních bodů smlouvy o podpoře a údržbě. Zaměříme se na odlišení zákonné odpovědnosti za vady a záruky a režimu po-implementační podpory. Probereme nejčastější možnosti modely fungování servisní podpory a sporné otázky, které se objevují při jejím vyjednávání. Zmíníme také nejčastější režimy nastavení procesu řešení problémů a jejich cenových modelů.
Následně se zaměříme na SLA a jednotlivé úrovně služeb, které mohou být ve smlouvě garantovány. Probereme také důsledky nedodržení SLA. Závěrem se zaměříme na ukončení podpory a rizika spojená s vendor lock v IT zakázkách
Obsah semináře:
- Přehled smluvních typů v IT zakázkách
- Specifika smlouvy o podpoře a údržbě v kontextu IT
- Přehled hlavních prvků smlouvy o podpoře a údržbě
- SLA, záruční podmínky a odpovědnost za vady
- Postup při nesplnění podmínek smlouvy
- Vendor lock a rizika spojená s ukončením podpory
- Diskuse
Lektor:
Pavel Čech (SEDLAKOVA LEGAL)
PARTNER ONLINE KONFERENCE - advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL