Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla - cyklus: Jak (ne)dělat advokacii
Další kniha tohoto cyklu je věnována tématu komunikace – nelze se jí vyhnout, komunikujeme neustále, dokonce i když mlčíme. Jakých chyb se v komunikaci s klientem dopouštíme a jaké existují metody tréninku komunikace, ušité na míru právě pro advokáty? Tato kniha není jen obecnou příručkou do vaší knihovny a nebude vám vnucovat zaručeně fungující recepty. Nabízí životní zkušenosti dvou profesionálek na poli komunikace a advokacie.
Knihu ocení nejen advokátní koncipienti nebo začínající advokáti, ale může poskytnout cenné rady i ostříleným profesionálům, kteří mají i po letech praxe pocit, že „zkrátka něco dělají špatně“. Být dobrým advokátem totiž neznamená jen perfektně ovládat svůj obor práva, ale je to ve stejné míře i umění komunikace a často i psychologie.
Mgr. Dita Fuchsová působí jako lektorka a poradkyně v oblasti komunikace, kde zúročuje své bohaté pracovní zkušenosti moderátorky, tiskové mluvčí, ředitelky komunikace a vysokoškolské pedagožky. Má řadu zkušeností s personálním poradenstvím manažerů, právníků a politiků, s moderováním konferencí, s lektorskou činností a s prací v soukromých i veřejnoprávních médiích. Nově se zaměřuje na vedení tréninků komunikace s využitím jógových technik. V roce 2007 získala titul Mluvčí roku.
JUDr. Daniela Kovářová je advokátka s třicetiletou praxí zejména v oboru rodinného práva. Je zkušební komisařkou pro advokátní a mediační zkoušky, autorkou několika odborných komentářů, nespočtu odborných článků a v neposlední řadě také několika beletristických titulů. V roce 2016 byla oceněna jako Právník roku v oboru rodinné právo.