Komunikace v managementu hotelnictví (E-kniha)
Autor: Karel Chadt, Romana Kratochvílová
Nakladatelství: Wolters Kluwer
Datum vydání: 12. 2. 2020
Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií