D.A.S. edukuje veřejnost
Pojišťovna právní ochrany D.A.S. Rechtsschutz slaví na českém trhu 25 let, a nadále rozšiřuje své marketingové aktivity v oblasti TV a rádio sponzoringu a především v online prostředí. V rámci komunikace poukazuje na koncept D.A.S., představující nabídku pojištění, při němž starost o vyřízení sporů běžného života převezme právník.
Kampaň byla původně určena pouze na jaro minulého roku, ale D.A.S. v ní plánuje pokračovat i nadále. “Další vlnu jsme spustili na podzim, kdy byla online komunikace znovu doplněna o TV sponzoring a rádiovou reklamu. Tento styl komunikace se nám osvědčil, a tak v něm pokračujeme i na jaře tohoto roku,” říká Irena Terichová, Digital Marketing Strategist ve společnosti D.A.S. Kampaň má za cíl zvýšit povědomí o značce a stává se důležitou součástí employer brandingu, který je pro obchodní síť společnosti významný. “Od začátku roku jsme změnili naši komunikační linku a přinášíme personalizovaná sdělení naší cílové skupině. Implementovali jsme řadu novinek a propojili on-line a off-line komunikaci, abychom byli pro naše klienty více čitelní,“ doplňuje Irena Terichová.
Kampaň reaguje na aktuální dění
Česká pobočka D.A.S. pokračuje ve vizuálu animace, která se po čase ukázal jako dobrá volba – firmu odlišuje, a zároveň je přímočarý a dobře se na něm představuje absurdita situací, které nás mohou v každodenním životě potkat. Ve spolupráci s agenturou eVisions vznikají personalizované příspěvky a online reklamy reagující na aktuální dění – ať už na situaci kolem koronaviru, začátek školního roku nebo třeba na období kolem Vánoc. V současné době má facebooková stránka téměř 7 500 sledujících, kteří se zde aktivně vyjadřují a zapojují se do diskuze. Úspěch staví D.A.S. na rovnoměrném rozložení příspěvků, kdy se střídá nenucený reklamní obsah navázaný na humorné ztvárnění situace s kvízy, či zajímavými právními případy, které společnost v minulosti řešila. Nejvíce ohlasů pak sklízejí příspěvky, jejichž základem je jednoduchá komunikace se sledujícími (např. otázka na předsevzetí či vánoční dárky). Úspěšná komunikace na sociálních sítích se promítá také do zájmu o služby D.A.S. “V souvislosti s mimořádnými opatřeními se k nám zákazníci častěji dostávají přes jiné kanál komunikace, jako jsou třeba sociální sítě. Oproti době před pandemií (od začátku roku 2020 do 15. 3.) výrazně vzrostl po vyhlášení nouzového stavu zájem o naše služby až o desítky procent. Největší nárůst jsme zaznamenali právě přes on-line marketingové kanály, např. Facebook v podobě zvýšení zájmu o 300 %,” říká Irena Terichová.
TV sponzoring se soustředí na pracovněprávní vztahy
Součástí kampaně jsou tři animovaná videa znázorňující situace, které D.A.S. pomáhá svým klientům řešit. Videa byla původně vytvářena za účelem edukace nenásilnou formou, přičemž kreativní myšlenka kampaně byla na straně D.A.S. “Původně se jednalo o jedno video vysvětlující naše produkty, to však bylo pro TV sponzoring i digital příliš dlouhé. Rozhodli jsme se jej rozdělit na jednotlivé situace a ukázat na nich s čím našim klientům pomáháme. S ohledem na aktuální situaci, pak klademe v těchto případech důraz na téma pracovněprávních vztahů,” dodává Terichová.
© EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz