HAVEL & PARTNERS získala Českou cenu za PR Lemur a uspěla také v content marketingové soutěži Fénix
Advokátní kancelář HAVEL & PARTNERS získala v 16. ročníku oborové soutěže Lemur – Česká cena za public relations 2021 – první místo v kategorii Služby. V další oborové soutěži Fénix content marketing pak má stříbro za nejefektivnější firemní obsah. Obě ocenění kancelář získala za svůj Komplexní informační servis v době koronavirové.
Když se vlivem pandemie a souvisejících opatření lidé i firmy dostali do zcela bezprecedentní situace a chyběly jim informace, cítila HAVEL & PARTNERS jako lídr advokátního trhu ve středoevropském regionu povinnost přispět svým unikátním know-how a poskytnout zdarma poradenskou pomoc všem podnikatelům i občanům při výkladu následků jednotlivých vládních opatření. Vytvořila proto komplexní informační servis týkající se právních a daňových následků opatření ve všech klíčových oblastech. „I přes velký nárůst objemu klientské práce se u nás v kanceláři zvedla obrovská vlna solidarity. Dennodenně jsme připravovali užitečný obsah v mnoha formátech a prostřednictvím vhodně zvoleného komunikačního mixu jsme ho dostali k širokému publiku. Tím jsme prokázali, že umíme být i v době krize lídrem advokátního trhu, který je užitečný nejen klientům, ale celé společnosti,“ říká marketingová ředitelka a partnerka kanceláře Veronika Dvořáková.
Tento komplexní marketingový projekt nyní ocenila i odborná porota soutěže Lemur složená z profesionálů a odborníků v oblasti public relations a marketingové komunikace z prestižních agentur, firem a státních i neziskových organizací. „HAVEL & PARTNERS přinesla velmi promyšlený a užitečný servis, z marketingového a komunikačního pohledu zabalený do velmi precizně vydefinovaných a pestrých formátů, které umožnily, že se k těmto informacím dostalo maximum lidí, ale také se vzbudil zájem médií a přinesl advokátní kanceláři ještě mnohem větší publicitu a podporu image,“ komentovala vítězství kanceláře v kategorii Služby členka poroty soutěže Lemur a spolumajitelka PR a marketingové agentury Ogilvy Dita Stejskalová.
Lemur, Česká cena za public relations, je pravidelně vyhlašována od roku 2006. V letošním ročníku byly oceněny PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházely z podnikatelské strategie zadavatele, obsahovaly kreativní řešení, byly v souladu s etickými pravidly oboru a měly prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Kancelář pak s kampaní ke koronaviru uspěla i v další prestižní oborové soutěži Fénix content marketing. Porotci 8. ročníku Fénixe udělili HAVEL & PARTNERS stříbro v kategorii Nejefektivnější firemní obsah.
Ačkoli oběma soutěžím dominují především projekty zpracované externě ve spolupráci s PR agenturami, HAVEL & PARTNERS celou kampaň připravila in-house. „Marketing a PR je již od vzniku kanceláře nedílnou součástí našeho úspěchu a růstu, proto máme vybudovaný velmi silný a zkušený marketingový tým. Neustále sledujeme trendy a v oblasti marketingu professional services je i sami udáváme, máme propracovanou marketingovou strategii, včetně té digitální. Marketingu a PR se věnuji i já osobně a je to oblast, ve které umíme velmi efektivně pomoci i řadě našich klientů,“ doplňuje řídící partner kanceláře Jaroslav Havel.
© EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz