Moderní technologie k řízení ochrany osobních údajů
Hledáte nástroj pro sledování a správu procesů zpracování osobních údajů v rámci vaší společnosti?
Strategická ochrana údajů a právní technologie jdou ruku v ruce. Inteligentní nástroje vám pomáhají analyzovat, optimalizovat a dokumentovat všechny relevantní procesy ochrany údajů.
Představujeme zásadní výhody a potenciální možnosti aplikace těchto specializovaných technologií.
- Centrální ukládání dat a jednodušší, rychlejší a spolehlivější analýza dat v reálném čase.
- Okamžitý přístup ke všem smlouvám a právním dokumentům kdykoli a odkudkoli, jakož i předdefinovaná komunikace o příslušných postupech a rozhodnutích týkajících se práva na ochranu údajů.
- Archivace důležitých právních dokumentů
- Správa centrálního registru postupů nebo přehledů zpracování, včetně systému zpracovatelů údajů.
- Modul správy rizik, který umožňuje odkudkoliv zjišťovat aktivity týkající se zpracování osobních údajů, akutních rizik a (proti-) opatření v reálném čase.
- Správa smluv s poskytovateli služeb o zpracování údajů na jednom místě, jakož i prohlášení o ochraně osobních údajů zaměstnanců, včetně automatických upozornění na chybějící dokumentaci.
- Bezproblémová dokumentace procesů údajů a odpovědností.
- Archiv směrnic a seznamů opatření, pokynů, odpovědností a kontaktních informací.
- Přehled současného stavu plánovaných, probíhajících a dokončených školení.
- Úkoly a automatická emailová upozornění na důležité události.
- Chráněná datová centra pro citlivé údaje a projekty.
- Flexibilní správa přístupu s cílem minimalizovat počet lidí, kteří mohou přistupovat k citlivým údajům.
- Podání smluvních dokumentů, které byly kontrolovány podle zákona o ochraně údajů.
- Automatizované generování smluv včetně příslušných příloh pro účely zákona o ochraně údajů
Vzhledem k výrazně vyššímu riziku osobní odpovědnosti a hrozbě drastických pokut, je
Zajištění a řízení správy osobních údajů v systému effacts
Jako firemní právník jste důležitým hráčem v procesu ochrany údajů společnosti. Musíte být schopni spravovat veškeré právní informace vaší společnosti, abyste minimalizovali riziko, ať už samostatně nebo ve spolupráci s kolegy z oddělení IT, Compliance a / nebo DPO. Se systémem effacts je snadné s vašimi právními informacemi pracovat tak, abyste se plně přizpůsobili požadavkům GDPR. Jednoduše zajistíte, že celá společnost používá nejnovější šablony, zaznamenává činnosti zpracování dat a eviduje případné úniky dat, aby se firma vyhnula pokutám a stížnostem.
Zjistěte, jak může effacts pomoci kompletně spravovat vaše právní informace a požádejte si o demo prezentaci.