Moderní způsob vykazování práce advokátů
Komerční sdělení
Dnes jsme se podrobněji podívali na problém vykazování práce a reportingu. Zjistili jsme, že mnoho advokátů využívá zastaralé metody vykazování, přičemž s moderním řešením by mohli zaznamenávat práci mnohem efektivněji. SingleCase nabízí jednoduché řešení v oblasti vykazování a reportingu práce.
Mezi českými advokáty se k vykazování ještě mnohdy používá tužka a papír nebo paměť
Mezi právníky ještě stále přetrvávají zastaralé metody vykazování práce. Mnoho z nich stále používá obyčejnou tužku a papír a hodiny si zapisují ručně. V horším případě si hodiny nezapisují vůbec, a pak musí vzpomínat a složitě dohledávat (např. pomocí odchozích e-mailů či dle schůzek v kalendáři), kolik času nad projekty strávili. Tímto způsobem dochází k plýtvání času, který by právníci mohli věnovat jiným úkolům, nehledě na to, že mnohdy není určitá práce pro klienta zaznamenána vůbec.
Snadné a přesné vykazování díky aplikaci SingleCase
V SingleCase jsme se zaměřili na to, aby právníci nemuseli nic zpětně dohledávat – vždyť ani my si často nepamatujeme, co všechno jsme vlastně včera dělali, natož kolik času jsme tím strávili. S naší aplikací jsme o krok napřed - zaměřili jsme se na to, aby problém s vykazováním vůbec nenastal. Už tedy nemusíte prohledávat poznámky ze schůzek, procházet desítky pracovních e-mailů ani hledat ručně psané seznamy vlastních hodin. Díky inspiraci v jednoduchých aplikacích, jako je například Toggl, jsme do naší aplikace vložili jednoduchý časovač, se kterým je vykazování práce přesné a zároveň pohodlné. Nemusíte už nic složitě dohledávat, aplikace zvládne sledovat a měřit vše, co uděláte.
Obr. Časovač v aplikaci SingleCase – stačí zmáčknout „play“
Využití funkce časovače
Vysvětleme si to na příkladu. Do kanceláře zavolá klient a má zájem o telefonickou konzultaci. Vy chcete mít délku hovoru zaznamenanou, abyste mohli později jasně vykázat odpracovaný čas. Stačí jen zmáčknout ikonku pro spuštění časovače a od této chvíle budete přesně vědět, jak dlouho s klientem hovoříte. Po skončení hovoru časovač vypnete a následně vyplníte jednoduchý formulář, kde zaznamenáte účel hovoru, a pak jej pouze přiřadíte ke správnému spisu. Od této chvíle už na to nemusíte myslet a později dohledávat a vzpomínat si, s kým jste to kdy a jak dlouho vlastně telefonovali – pokud si hovor vůbec vybavíte, až budete počítat hodiny.
Obr. Formulář pro vykázání odvedené práce v aplikaci SingleCase
A že stejně budete zapomínat zapnout časovač?
Na to máme další jednoduché řešení - unikátní na SingleCase je schopnost vás upozornit, že byste si měli vykázat odvedenou práci. Třeba když budete pracovat se spisy uvnitř systému, posílat pracovní e-maily nebo splníte zadaný úkol, aplikace vám rovnou nabídne vyplnění předpřipraveného výkazu, ve kterém už jen upravíte čas, aby odpovídal začátku vaší práce. O nic víc se z hlediska vykazování času nemusíte starat.
Obr. Aplikace SingleCase vám sama nabídne, abyste vykázali
Usnadnění práce v celé advokátní kanceláři
Nejen, že si můžete tímto způsobem podstatně zjednodušit vykazování vlastního času, ale představte si, jak to zvýší efektivitu vykazování celé kanceláře. Všechny výkazy jsou na jednom místě, takže partneři ve firmě mají okamžitý přehled o práci svých zaměstnanců. Vědí, jak jsou vytížení, které úkoly jim trvají nejdéle a kolik času věnují celým projektům. Takové informace jsou klíčové nejen pro přesné vykazování, ale jsou užitečné i pro plánování budoucích úkolů.
Osobní zkušenosti se nic nevyrovná – proto vám SingleCase nabízí 30 denní zkušební verzi, ve které si všechny funkce můžete zdarma vyzkoušet.