Přes 250 advokátních kanceláří a podpora uživatelům do 5 minut. Přečtěte si o úspěších Evolia v rozhovoru s Janem Tkáčem
V uplynulém roce se velmi dařilo informačnímu systému Evolio, který začalo používat významné množství advokátních kanceláří. V rozhovoru s ředitelem Janem Tkáčem zjistíte, co stojí za úspěchem systému.
Kolik má Evolio aktuálně zákazníků?
V současné době máme přes 250 zákazníků z řad advokátních kanceláří a správy pohledávek. Zajímavé je, že více než polovina kanceláří se nevěnuje jen ryzímu právu, ale mají z něj i další přesah.
250 zákazníků – to zní jako zajímavé číslo. Jak se vám je podařilo získat?
Žádná magická formule to nezařídila. Museli jsme si to poctivě odpracovat.
Snažíme se advokátům dodat moderní advokátní systém a k tomu špičkovou technickou podporu. Spoustu zákazníků jsme proškolili, hodně se snažíme naslouchat.
Jak ovlivnil činnost vašich zákazníků Covid-19?
Zásadně. Pamatuju si, jak měli na začátku prvního lockdownu advokáti problém zvládnout videohovor. Dneska už jsou v tom bravurní. Práce na homeoffice hodně ovlivnila způsob fungování advokátních kanceláří. Najednou bylo nutné lépe koordinovat práci advokátů a také více bojovat o cash flow.
Zvládáte péči o tak velkou skupinu uživatelů? Dokážeme se jim věnovat?
V minulém roce jsme posílili oddělení technické podpory a také jsme přinesli možnost komunikace s našimi pracovníky přímo v Evoliu. Máme jednoduchou filozofii – když se technické podpory na něco zeptáte, tak odpověď dostanete do 5 minut.
Musím přiznat, že našim uživatelům také hodně pomáhá kvalitní dokumentace a nápověda, do kterých jsme investovali hodně času. Velmi populární jsou naše výuková videa a webináře na YouTube.
Evolio nabízíte i ve FREE verzi. Ta má omezenou technickou podporu?
Uživatele FREE veze nijak neomezujeme. Pro nás je každý uživatel naším partnerem, kterého se snažíme maximálně podpořit. Když se někomu nepodaří například nastavit email, tak ho za to přece nebudeme trestat.
Rychle Vám přibývají uživatelé. Jak se to projevilo na zatížení infrastruktury?
V roce 2020 a 2021 stoupl počet uživatelských aktivit doslova 10x. Evolio naštěstí běží v cloudu od Microsoftu, takže jsme mohli výkon postupně navyšovat. Ale i tak se nám nevyhnula nutnost přeprogramovat některé části Evolia a zvýšit jeho výkon. To se podařilo a aktuálně máme velkou kapacitní rezervu.
Jak je na tom Evolio s bezpečností? Je pro advokátní kanceláře dostačující?
Data advokátních kanceláří jsou mimořádně citlivá, proto se bezpečnosti průběžně věnujeme. Podařilo se nám například přejít na světový standard zabezpečeného přihlašování.
V posledním roce jsme také implementovali normu ISO 27001, která se věnuje informační bezpečnosti. V březnu jsme získali certifikaci a rozhodně to nebyla jen papírová válka. Audit proběhl u nás na firmě a zabýval se řadou praktických věcí.
Jaké jsou plány s Evoliem do budoucna?
Evolio má pomáhat zlepšit chod advokátních kanceláří, takže naši uživatelé musí mít podíl na rozhodování, jaké funkce by advokátní systém měl mít. Z našeho dotazníku vyplynulo dost úprav a polovinu z nich už jsme dokázali realizovat.
Certifikace normou ISO neznamená, že položku bezpečnost si můžeme odškrtnout. Doba se neustále posouvá a musíme umět pružně reagovat na hrozby. To stejné se týká naší zákaznické podpory. Rychlá odpověď a pomoc je super, ale chceme se posunout ještě o úroveň výše.
O Evolio.cz
Evolio je český propracovaný nástroj pro advokátní kanceláře a právní oddělení firem. Pomůže s rychlým rozjezdem praxe pro začínající advokáty a automatizuje práci zkušeným matadorům. Zaměřuje se především na přesné vykazování práce a tím zvyšuje příjmy advokátní kanceláře. Zvládne i správu pohledávek a vystavení EPR na jeden klik.
Zjistěte víc o praktickém softwaru, který si oblíbilo přes 250 uživatelů.
Ing. Jan Tkáč
© EPRAVO.CZ – Sbírka zákonů, judikatura, právo | www.epravo.cz