Zveřejňování osobních údajů v rozhodnutích vyvěšených na úřední desce
Každá vysoká škola doručuje studentům rozhodnutí, která vydává, a v případě, že se nepodaří rozhodnutí doručit na adresu studenta, nebo prostřednictvím informačního systému, je nutno rozhodnutí v kompletní podobě zveřejnit na úřední desce.
- Musí tedy v prvé řadě zvolit způsoby doručení písemnosti, při kterých nejsou osobní údaje studenta zveřejněny a až v případě, že se těmito způsoby nepodařilo písemnost doručit, může dojít k doručení, při kterém jsou údaje studenta zveřejněny na úřední desce.
- Kromě toho musí rozhodnutí obsahovat výhradně osobní údaje předpokládané zákonem, tedy jméno, příjmení, datum narození, místo trvalého pobytu a případné další osobní údaje obsažené ve výroku a v odůvodnění rozhodnutí.
- Pokud by takto byly v rozhodnutí obsaženy též osobní údaje jiných osob než adresáta, či pokud by rozhodnutí obsahovalo zvláštní kategorie osobních údajů, měla by vysoká škola místo vyvěšení rozhodnutí na úřední desce zvolit publikaci oznámení o možnosti převzít písemnost na úřední desce.