SDĚLENÍ Ministerstva zahraničních věcí
Celé znění předpisu ve formátu PDF ke stažení ZDE
SDĚLENÍ
Ministerstva zahraničních věcí
Ministerstvo zahraničních věcí sděluje, že dne 30. dubna 1986 bylo v Bratislavě podepsáno Ujednání mezi ministrem dopravy Československé socialistické republiky a spolkovým ministrem pro veřejné hospodářství a dopravu Rakouské republiky o elektrizaci železničního hraničního přechodu Břeclav-Hohenau.
Ujednání vstoupilo v platnost na základě svého článku 4 odstavec 1 dne 30. dubna 1986.
Česká republika a Rakouská republika si výměnou nót ze dne 9. října 1996 a ze dne 26. března 1997 potvrdily sukcesi České republiky do Ujednání.
České znění Ujednání se vyhlašuje
současně.
Ministr dopravy Československé socialistické republiky a spolkový ministr pro veřejné hospodářství a dopravu Rakouské republiky majíce v úmyslu elektrizovat železniční hraniční přechod Břeclav-Hohenau, vycházejíce proto z článku 23 Dohody mezi Československou socialistickou republikou a Rakouskou republikou o úpravě pohraničního přechodu železnic z 22. září 1962 ve znění z 3. ledna 1967, dohodli se takto:
(1) Trať Břeclav-Hohenau, která je otevřena pro pohraniční přechod podle článku 3 odstavce 1 písm. d) Dohody mezi Českolovenskou socialistickou republikou a Rakouskou republikou o úpravě pohraničního přechodu železnic z 22. září 1962 ve znění z 3. ledna 1967, bude průběžně elektrizována.
(2) Práce podle odstavce (1) budou na obou stranách koordinovány tak, že elektrický provoz bude zahájen 1. června 1986.
(3) Obě železnice provedou měsíc před zahájením elektrického provozu přezkoušení a vyzkoušení trakčního vedení.
(1) Pokud vyplynou z elektrického provozu na trati uvedené v článku 1 odstavec (1) změny prováděcích ujednání uzavřených mezi železnicemi obou stran ve smyslu Dohody uvedené v článku 1 odstavec (1), provedou se včas před začátkem elektrického provozu.
(2) Nehledě ke změnám provedeným ve smyslu odstavce (1) zůstanou všechny předpisy vztahující se na provádění železniční dopravy na železničním hraničním přechodu Břeclav-Hohenau nedotčeny.
Trakční vedení a technické řešení elektrizace v oblasti kontrolní stanice Pohansko musí být provedeno tak, aby tím nebyla nijak negativně ovlivněna celková elektrizace tratě uvedené v článku 1 odstavci (1).
(1) Toto ujednání vstupuje v platnost podpisem.
(2) Může být měněno písemným souhlasem obou stran.
(3) Každá smluvní strana může ujednání písemně vypovědět ve lhůtě šesti měsíců před změnou jízdního řádu.
(4) Platnost ujednání může být zrušena na základě písemné dohody obou smluvních stran.
Dáno v Bratislavě 30. dubna 1986 ve dvojím vyhotovení v jazyce českém a německém, přičemž oba texty mají stejnou platnost.
Ministr
Ministr
dopravy Československé
pro veřejné hospodářství a dopravu
socialistické republiky:
Rakouské republiky:
Ing. Vladimír Blažek v. r.
Ferdinand Lacina v. r.